[LUGOS] Odjavljanje drugega userja

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Sun Mar 9 11:22:19 CET 2003

Zivjo!

Dne sobota 8. marec 2003 14:17 je Goran Kavrecic napisal(a):

> 1. Kako odjavim userja, ki je gor in ima pognan nek program. Moram najprej
> vse njegove procese kilat ali obstaja kaj podobnega,da kilnem userja in
> bodo s tem odleteli tudi njegovi procesi?

ps axu | grep <username>
Tu vidis vse njegove proces in jih lahko pobijes.

User bo "odjavljen", ko mu bos ubil terminal.

> 2. Če jaz spremenim .bashrc za vrstico, ki je klicala program(ki trenutno
> še teče), npr. zakomeniram poweroff in nato kill-am process, bo upoštevalo
> to spremembo in ne bo ugasnilo mašine ali je .bashrc naložen v RAM?

Ne. AFAIK se spremeba ne bo poznala.

> 3. Kaj se bo zgodilo, če root zahteva "reboot"? Se bo mašina rebootala kot
> je zahteval root ali ugasnila, kot zahteva user skripta po zaključku
> programa?

Odvisno, kdo je hitrejsi :-).

> 4. na mašini je wu-ftpd, do katerega sem čisto lepo dostopal, zdaj se pa
> connecta (connected to x.x.x.x) čez nekaj časa pa ftp povezavo prekine ne
> da bi vprašal za username. Pojma nimam kaj sem spremenil. Kakšna ideja?

Oglej si /etc/hosts.allow in /etc/hosts.deny
Vcasih pomaga, ce si ogledas vsebine datotek v /var/log.

> Težava je v tem, da tam ni več nikogar, ki bi mašino spet prižgal, če jo
> slučajno ugasnem?

:)

--
best regards,