Odjavljanje drugega userja

Goran Kavrecic gorank at email.si
Sat Mar 8 14:17:43 CET 2003

Na remote mašino se prijavljam preko dialup-a. Uporabljam putty(po predlogu
s te liste sem opustil telnet). Na mašino je prijavljen uporabnik, ki bi ga
rad odjavil. Težava (oz. vsaj pomemben podatek), da ima kar v ".bashrc"
skripti pognan program s katerim dela in ko se vrne kličem
shutdown(verjamem, da to ni ravno po predpisih narejeno je pa bilo
najhitreje delujoče z mojim znanjem in brez možnosti posvetovanja).

1. Kako odjavim userja, ki je gor in ima pognan nek program. Moram najprej
vse njegove procese kilat ali obstaja kaj podobnega,da kilnem userja in bodo
s tem odleteli tudi njegovi procesi?

2. Če jaz spremenim .bashrc za vrstico, ki je klicala program(ki trenutno še
teče), npr. zakomeniram poweroff in nato kill-am process, bo upoštevalo to
spremembo in ne bo ugasnilo mašine ali je .bashrc naložen v RAM?

3. Kaj se bo zgodilo, če root zahteva "reboot"? Se bo mašina rebootala kot
je zahteval root ali ugasnila, kot zahteva user skripta po zaključku
programa?

4. na mašini je wu-ftpd, do katerega sem čisto lepo dostopal, zdaj se pa
connecta (connected to x.x.x.x) čez nekaj časa pa ftp povezavo prekine ne da
bi vprašal za username. Pojma nimam kaj sem spremenil. Kakšna ideja?

Težava je v tem, da tam ni več nikogar, ki bi mašino spet prižgal, če jo
slučajno ugasnem?

LP, Goran