[LUGOS] xine in hardverske zahteve

Uroš Golja goljau at comcom.si
Thu Mar 6 15:57:32 CET 2003

>Ko smo ze pri sorodni temi. A je komu uspelo spraviti prikazovanje filma
>iz racunalnika na TV in to tako, da mu je slika na racunalniku (monitorju)
>ostala nemotena? To sploh gre s samo eno graficno kartico? Je resitev v
>racunalnik dati se eno dobro PCI graficno kartico s TV izhodom?
>
>Ales

Je, ampak pod winsi. Na monitorju kuckaš svoje, na TVju gledaš divx. To
sem v praksi videl na laptopu, mislim da Dell inspiron 8200 z Nvidia geforce4
dual-head s tv izhodom.

Morda bi šlo tudi z drugimi grafičnimi karticami, ki spadajo v razred
'dual-head' (imajo dva ločena izhoda), naprimer Matroxom ali Nvidio.
Nekje tu na šihtu se nam nekje valja en tak poseben geforce2 z dvema
izhodoma za monitor in enim tv izhodom. Za ATIja pa nisem prepričan, ali
sploh ima kakšen tak model.

LP,
Uroš