[LUGOS] xine in hardverske zahteve

Ales Casar casar at uni-mb.si
Thu Mar 6 15:47:32 CET 2003

On Wed, 5 Mar 2003, Uroš Golja wrote:

> ... skratka.. ima kdo kake praktične izkušnje z gledanjem filmov na
> švohotnih mašinah?

Meni to deluje na Pentium II 266 MHz z Matrox Millenium G200 AGP.
Racunalnik je sicer nekoliko overclockan (procesor 280 MHz, RAM 112 MHz,
AGP 74 MHz, PCI 37 MHz).

On Wed, 5 Mar 2003, Matija Grabnar wrote:

> Jaz nisem mogel gledati filmov na laptopu z 1GHz Pentium III, dokler nisem
> instaliral Xov, ki so podpirali XV (X video extensions) za Radeon kartico,
> ki sem jo imel v njem.

Vsekakor je XV glede videa velika izboljsava glede na goli X11. Ampak pri
recimo kaksnih 4x sibkejsem procesorju, dvomim da bi z XV slo gledati
povprecne filme. Z VIDIX ali MGA pa bi najbrz slo.

Ko smo ze pri sorodni temi. A je komu uspelo spraviti prikazovanje filma
iz racunalnika na TV in to tako, da mu je slika na racunalniku (monitorju)
ostala nemotena? To sploh gre s samo eno graficno kartico? Je resitev v
racunalnik dati se eno dobro PCI graficno kartico s TV izhodom?

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/