[LUGOS] xine in hardverske zahteve

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Wed Mar 5 14:51:12 CET 2003

Zivjo!

Dne sreda 5. marec 2003 13:45 je Uroš Golja napisal(a):

> zanimajo me  minimalne zahteve za xine in gledanje divx-ov. Če me spomin
> ne vara, mi je divx-player na wisih gladko in povsem fajn delal na
> 300-megaherčnem pentiumu II. Dandanes xineta pod linuxom ne morem
> spravit v zadovoljiv pogon, pa je gajba neprimerno močnejša (celeron
> 466, 256 MB, ATI mach64 na PCIju), film pa *isti*.

No.. ta "gajba" ni neprimerno mocnejsa.
Pentium II ima neprimerno vec predpomnilnika na procesorju in to se zna
poznati pri predvajanju filmov.

Ati Mach64 je zelo stara kartica in prav mozno je, da je ravno tu ozko grlo.

> ... skratka.. ima kdo kake praktične izkušnje z gledanjem filmov na
> švohotnih mašinah?

Na sreco ne. Na tvojem mestu bi poskusil uporabiti mplayer in ne xine.

--
best regards,
Rok Papež.