xine in hardverske zahteve

Uroš Golja goljau at comcom.si
Wed Mar 5 13:45:05 CET 2003

Helou,

zanimajo me  minimalne zahteve za xine in gledanje divx-ov. Če me spomin
ne vara, mi je divx-player na wisih gladko in povsem fajn delal na
300-megaherčnem pentiumu II. Dandanes xineta pod linuxom ne morem
spravit v zadovoljiv pogon, pa je gajba neprimerno močnejša (celeron
466, 256 MB, ATI mach64 na PCIju), film pa *isti*.

Aja, še to: a bi v danem primeru lahko grafikulja bila ozko grlo (PCI
bus)? So kje kakše nastavitve, kjer bi se xinetu dalo nastavit kvaliteto
divx codeca etc.. etc..

... skratka.. ima kdo kake praktične izkušnje z gledanjem filmov na
švohotnih mašinah?

LP,
Uroš