[LUGOS] Problem z X-windows

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Sun Jun 1 16:26:54 CEST 2003

zal, ti ne utegnem podati podrobnejse razlage - nimas skonfiguriranega
x-streznika (manjkajoca ustrezna /etc/X11/XF86Config)...

poskusi kot superuporabnik (root) pognati:

xf86cfg

oz.

/usr/X11R6/bin/xf86cfg

... pri uporabi graf. konfiguracijskega programa, ki se ti bo odprl, pa se bos
moral znajti sam.

za obseznejsa navaodila se obrni na kaksnega izmed xfree86 howto-jev:

http://www.lugos.si/delo/slo/HOWTO-sl/XFree86-HOWTO-sl/

http://www.tldp.org/

lp,
ziga b.