[LUGOS] Problem z X-windows

Uroš Golja goljau at comcom.si
Mon Jun 2 08:46:33 CEST 2003

Alo,

meni se zdi, da ti nimaš pravilno vpisanih najvec(jih frekvenc
monitorja. To lahko narediš roc(no (vim /etc/X11/XF86Config-4) ali pa
avtomagic(no: dpkg --reconfigure xserver-xfree86. Zalaufal se ti bo
standarden Debianov vmesnik za (re)konfiguriranje paketov, v katerem
lahko xserverju nastaviš c(uda stvari. Aja, poprej si na papir zapiši
najvec(jo horizontalno in najvec(jo vertikalno frekvenco, ki jo zmore
tvoj monitor.

Ko te vmesnik vpraša po drajverju za tvojo grafic(no kartico, izberi
radeon in NE ati!

Še to: c(e me spomin ne vara, dobiš zraven Woodyja dve verziji X-ov:
3.3.x in 4.1.x. Upam, da uporabljaš 4.1.x. C(e ti tudi z 4.1.x. stvar ne
bo delala, potem woodyja apgrejdaj na sida, ki ima X-e 4.2.1-6, c(e se
ne motim.

LP,
Uroš