[LUGOS] GNUCash

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Tue Jun 3 22:05:33 CEST 2003

On Mon, Jun 02, 2003 at 08:08:08AM +0200, Gregor Ibic wrote:

> jaz sem malo delal, malce zapleten se mi zdi (kot vsi taksni programi),
> drugace pa v redu.
> Ima import iz quickena, tako da najverjetneje tudi iz TAB/a.

Sem se premislil, nisem sel vnasat podatkov za pet let nazaj... ;>

Drugace pa niti ni tako kompliciran, zdaj sem ga malo nastudiral, pa ima
vse kar imajo veliki?! Ceprav nisem se nikoli nicesar takega uporabljal,
mogoce bom nekega dne pogledal ms money... :) Da primerjam ;>

Sedaj sem zadovoljen... :)

--
David!