[LUGOS] GNUCash

Valentin Korenjak valentin.korenjak at email.si
Mon Jun 2 09:13:13 CEST 2003

David Klasinc wrote:
>  Je ze kdo delal kaj vec s tem programom? Izkusnje, etc,..

Uporabljam ga že dve leti in pol za vodenje osebnih financ in to od
verzije 1.4.x preko 1.6.x do 1.8.x.
Občutek imam, da je bila 1.6.x bolj priprava na 1.8 s stališča uvajanja
novih funkcionalnosti, sicer pa vsaka verzija prinaša nekaj novih
funkcionalnosti.
Sicer pa je zadeva po mojem mnenju v vseh verzija zelo stabilna in zares
uporabna. Zelo pa koristi poznavanje osnovnih pojmov dvostavnega
knjigovodstva.

> Zanima me tudi, ce je kaka moznost narest import nekega tab delimited
> filetka... :)

Tukaj žal nimam izkušenj, saj sem zadevo začel uporabljati z ničle...

lp,
Tine