[LUGOS] redhat 9, mozilla (1.2.1) in flash

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Jun 26 21:26:07 CEST 2003

Na 1056655166, 2003-06-26 ob 21:19, je Grega Lebar napisal(a):
> Zivjo!
>
> Imam problem z macromediinim flash pluginom.
> Vedno, ko pridem na stran, na kateri je flash se mozilla crash-a (samo
> ugasne se), prav tako ne dela flash v konquerorju (pojavi se okno s
> sporocilom, da se je flash-plugin crashal).
> Sprobal sem mozillo 1.2.1 (je zraven RH9), 1.3, 1.4 in zadnjega
> firebirda (0.6 mislim da je).

katero verzijo flasha pa imas?
mas flasha ta pravga za tvojo platformo  (ce sploh majo vec buildov)?

vpisi about:plugins v url field...

teli macromedijevci so eni kekci kar se podpore linuxa tice... no, sploh
ce se znajdeta macromedia in linux v enem stavku, ponavadi pomeni da
uporabniki enega kritizirajo drugega.

cao
andraz