redhat 9, mozilla (1.2.1) in flash

Grega Lebar grega at britva.eu.org
Thu Jun 26 21:19:26 CEST 2003

Zivjo!

Imam problem z macromediinim flash pluginom.
Vedno, ko pridem na stran, na kateri je flash se mozilla crash-a (samo
ugasne se), prav tako ne dela flash v konquerorju (pojavi se okno s
sporocilom, da se je flash-plugin crashal).
Sprobal sem mozillo 1.2.1 (je zraven RH9), 1.3, 1.4 in zadnjega
firebirda (0.6 mislim da je).

Dela mi pa flash v netscape-u (7.0) in operi (7.11).

Mogoce kdo ve, v cem je problem?
v logih ni nic uporabnega.

In se: kako mozillo oz. netscape pripraviti do tega, da ga bo lahko
zagnal katerikoli user? Trenutno lahko browserja (razen mozille 1.2.1,
ki je  prisotna ze ob instalaciji) zazene samo root.

najlepsa hvala!

lp,
Grega