[LUGOS] Kernel ponovno

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Mon Jun 16 18:18:05 CEST 2003

red hat linux (2.4.21-grsec)? a skusas mogoce uporabljat grsecurity!? uf,
upam, da ves kako se z njim rokuje, sicer so lahko tvoje tezave s tega
"naslova"...

morda si s tem v zvezi preberes:

http://cvs.gentoo.org/~swift/grsecurity.html

in pregledas:

http://www.grsecurity.net/

lp, ziga b.

ps: upam, da ne bo prehud strel v prazno, pa vendarle - jedro poskusi zgradit
se brez podpore za grsecurity... ali pa slednjega nimas in sistem pogresa nj.
prisotnost? zal, nisem sledil tvoji prvotni objavi in ne vem iz kaksnega
zacetnega/delujocega stanja izhajas.