[LUGOS] Kernel ponovno

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Jun 16 13:13:13 CEST 2003

Na 1055761503, 2003-06-16 ob 13:05, je fRiK0 napisal(a):
> Pred kratkim sem pisal o tem da ne morem uporablat novega kernela ker
> se mašina na startu reboota.
> Sem sprobal novi kernel 21 pa je isto reboota se zdej sm še slikal do
> sem pride in pol reboot...
>
> http://pub.owcka.com/start.jpg
>
> Prosim pomagite ker nočem ostat na unem starem kernelu

sam prevedi kernel iz nule, se prav downloadi ga iz www.kernel.org,
nastavi, prevedi in instaliraj z lilo/grubom

kerneli od distribucij so 'one size fits all', kar sicer pri uporabi
initrdja ni tak problem, sam še vedno...

tako  boš 100% ugotovil a je problem v kernelu al v redhat kernelu.
sicer pa tole ne izgleda kot klasičen problem nekompatibilnosti kernela
s hardwarom, predvsem bi bil lahk to problem v njegovi nepravilni
instalaciji

čao
andraž

čao