[LUGOS] httpd 2.0.46 rpm za RH9.0

rok.papez at lugos.si rok.papez at lugos.si
Mon Jul 7 15:50:48 CEST 2003

Zivjo!

On Mon, Jul 07, 2003 at 03:20:54PM +0200, Martin wrote:
> - Kje lahko dobim rpm z apachom 2.0.46, da koncno enkrat izkoristim tale rpm.
> Sicer sem pogledu na rpmfind.net pa na njihovi strani, samo ga ni vidt?

Tule imas httpd, ni 2.0.46 je pa tisti, ki ga tvoj prijazni skrbnik distribucije nudi:
ftp://ftp.arnes.si/software/unix/linux/redhat/9/en/os/i386/RedHat/RPMS/httpd-2.0.40-21.i386.rpm

> - Kako poteka upgrade, mam kako komando za to navoljo (rpm -U httpd-*.rpm) ?

Ja :)
rpm -U <ime novejsega paketka>.

> - Kako ima to RH zamisljeno? Lahko namestim httpd.rpm in ze dela, nakar samo
> dodam php.rpm pa dela ze tudi php? Kaj pa ce upgradam samo httpd in ne phpja,
> mi bo rpm zajavku kaj vse je treba se upgradat?

Ce bo potrebno se kaj nadgraditi bo zajamral.
Najbrz bos moral izvesti kaksno sledece zaporedje ukazov:
rpm -i ftp://ftp.arnes.si/software/unix/linux/redhat/9/en/os/i386/RedHat/RPMS/httpd-2.0.40-21.i386.rpm
chkconfig httpd on
service httpd start

> - Kako lahko listam vse pakete namescene na sistemu (ja prebral sem man rpm
> ;-) )

Izpis vseh paketov:
rpm -qa

Kateremu paketu pripada datoteka xy:
rpm -qf /ime/datoteke/nekje/na/disku/xy

Katere vse datoteke pripadajo paketu "zhnj"
rpm -ql zhnj

Podrobnosti o RPM paketu "zhnj"
rpm -qi zhnj

In ce paket se ni namescen dodas -p in vpises ime paketa.rpm namesto
samo ime paketa; na primer:
rpm -qip zhnj.i386.rpm

Drugace pa obstaja tudi GUI okolje za upravljanje z RPM paketi,
ki ga pozenes z "redhat-config-packages" :-).

Rok P.