httpd 2.0.46 rpm za RH9.0

Martin martin at amadej.si
Mon Jul 7 15:20:54 CEST 2003

Pozdrav.

V roke mi je prišla neka RH 9.0 mašina in ker nism do zdej nikoli še delal z
rpm paketnim sistemom (vedno vse iz daemone sourca na base slackare distrotu)
me zanima sledeče:
- Kje lahko dobim rpm z apachom 2.0.46, da končno enkrat izkoristim tale rpm.
Sicer sem pogledu na rpmfind.net pa na njihovi strani, samo ga ni vidt?
- Kako poteka upgrade, mam kako komando za to navoljo (rpm -U httpd-*.rpm) ?
- Kako ima to RH zamišljeno? Lahko namestim httpd.rpm in že dela, nakar samo
dodam php.rpm pa dela že tudi php? Kaj pa če upgradam samo httpd in ne phpja,
mi bo rpm zajavku kaj vse je treba še upgradat?
- Kako lahko listam vse pakete nameščene na sistemu (ja prebral sem man rpm
;-) )

Hvala za odgovore in L.P.
-Martin