[LUGOS] popa3d

rok.papez at lugos.si rok.papez at lugos.si
Tue Jul 29 14:49:23 CEST 2003

Zivjo Gregor.

On Tue, Jul 29, 2003 at 10:53:27AM +0200, Gregor Malensek wrote:

> Lep programcek (predvsem mi je vsec enostavnost konfiguracije), vendar se mi

Ja.. to je prednost pred ostalimi POP3 odjemalci.

> Vsak connect na pop server mi spawna
> pulsar podproces, ki kar visi in kuri cpu. V home direktorijih pa nastajajo
> neke Mailbox_pulsar.cache datoteke.

Ko se uporabnik poveze za njegove zahtevke skrbi podproces. xxx_pulsar.cache
so "cache" datoteke za hitrejse odpiranje mailboxov. Ce ni bilo nobene poste
dostavljene ni potrebno prebiranje mailboxa in odzivni cas je potem hitrejsi
(primer: uporabniki, ki na vsakih 5 min preverjajo ce je prisla nova posta).

Glede "kurjenja" CPUja.... parsanje mailboxov imam precej optimizirano tako,
da poskusi strace -p <pid_procesa_ki_kuri_cpe> in porocaj kaj se dogaja.
Najbolje, da mi vecji log posljes na privatni naslov.

Ali se v /var/log/maillog pojavljajo kaka sporocila o napakah ?

> Na mail klientu pa mi samo javlja, da
> imam n novih messagejev, zdovnloada pa mi jih ne (res cudno). No mogoce sem
> kaj spregledal, vendar sem poskusil s cisto navadno konfiguracijo, kot je v
> primerih.

Najbolje, da mi posljes /etc/pulsar.conf in koliko so veliki ti mailboxi, pri
katerih se pojavljajo tezave.

Rok P.