[LUGOS] popa3d

Gregor Malensek gregor.malensek at abakus.si
Tue Jul 29 10:53:27 CEST 2003

Zdravo.

Lep programcek (predvsem mi je vsec enostavnost konfiguracije), vendar se mi
sedaj dogajajo zelo cudne stvari. Vsak connect na pop server mi spawna
pulsar podproces, ki kar visi in kuri cpu. V home direktorijih pa nastajajo
neke Mailbox_pulsar.cache datoteke. Na mail klientu pa mi samo javlja, da
imam n novih messagejev, zdovnloada pa mi jih ne (res cudno). No mogoce sem
kaj spregledal, vendar sem poskusil s cisto navadno konfiguracijo, kot je v
primerih.

cu