Vacation

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Mon Jul 28 11:33:00 CEST 2003

Zdravo.

Downloadal sem vacation skripto s Freshmeata. Jo zinstaliral po
navodilih, namestil Webmin modul (ter Usermin modul), vse skupaj
nastavil.

Ko sem zadevo stestiral, sem dobil nazaj sporocilo. Ce sem poslal se
enkrat z istega naslova, drugic nisem dobil sporocila. Pametna skripta
si zapomni.

Ce pa posljem sporocilo na ta naslov z nekaj drugih naslovov, prav
tako nic ne dobim nazaj. Torej problem: vacation reply vcasih deluje
vcasih pa ne. A je kdo naletel na kaj takega? Na kaj je treba paziti?

Slack 9.0, 2.4.21, Postfix, MailScanner.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si