imap-webmail

Bojan Seničar senicar.bojan at siol.net
Sun Jul 27 19:32:51 CEST 2003

Helou

Matram se s postavitvijo webmaila. Uporabil sem pakete iz Suse 8.2 distribucije(imap, squirrelmail). Ostale stvari mi lepo špilajo razen webmaila. Ko vse poštelam, lahko preko weba pridem na login stran, vpišem username in passw pa me zavrne da nekaj ni v redu.

V logih sem sem opazil da mi javlja:

imapd[2836]: connect from 127.0.0.1
imapd[2836]: login disabled user=xxx auth=yyy host=localhost [127.0.0.1]

Če se pa telnetam na 143 port pa zopet vidim nekaj podobnega:
* OK [CAPABILITY IMAP4REV1 LOGIN-REFERRALS STARTTLS LOGINDISABLED]

a se da ta login kje enablat, oz a je potrebno kje kaj posebnega nastavit

LP

Bojan