[LUGOS] ADSL-START

Marko Kadunc marko.kadunc at eplas.si
Sat Jul 26 19:55:05 CEST 2003

Matija!

imam samo eno laično vprašanje
Ali tista prva varianta ne bo problematična zato ker se mi bo adsl-start startal
vsake 1/2 ure.

Ali zna to računalnik kaj upočasniti in ali se bo skripta zagnala kjub temu da
je že prižgana (kaj se bo zgodilo po 1 mesecu - ali bo v procesih nesteto
ADSL-START-ov).
Saj vem da sem verjetno neumnost vprašal ampak vseeno
THX

Marko

P.S.
Tisti ppoe.conf bom pa tudi popravil