[LUGOS] ADSL-START

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Sat Jul 26 18:29:46 CEST 2003

> Kako bi naredil kak?no skriptico ki bi mi ?ekirala ali je zagnan
> adsl-start oz ?e je connection spostavljen in ?e ni da mi po?ene
> avtomasko adsl-start

Vidim dve varianti - eno je skripta, ki se izvrsi vsakih 10 minut
(ali pol ure, ali kakorkoli ze) in zazene adsl.start, ce povezave ni.
To dosezes tako, da skripto das v cron:
(zazenes crontab -e, vpises
*/10 * * * * /pot/do/skripte
v novo vrstico in zakljucis editiranje. man 5 crontab za podrobnosti).

Druga varianta je, da se ti to zazene vedno, recimo, 5 minut po
rebootu.
To naredis tako, da v startup skripte dodas vrstico podobno tejle:
at -f /pot/do/skripte now + 5 minutes

Lep pozdrav,
       Matija