[LUGOS] tar

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Jul 17 16:14:11 CEST 2003

Hmm,

Poskusi za stos prevesti tar s flagom -D_FILE_OFFSET_BITS=64 in
-D_LARGEFILE_SOURCE. Mogoce je samo tar. Lahko poskusis tudi z dd
ali cat naredit file vecji od 2GB in ga nato prebrat z ls. Vsi ti utilsi
morajo podpirati large files. Jasno to se potem nadaljuje v nedogled ko ti
ftp klient pa ftp server ne podpirata vec od 2GB itd.

lp,B