[LUGOS] tar

Gregor Fajdiga Gregor.Fajdiga at select-tech.si
Thu Jul 17 13:54:43 CEST 2003

ne vem kako dobro kaj tar kompresira (== pretty bad).

na tvojem mestu bi kompresiral z tar+gzip ali tar+bzip2.

tar cpvjf ....

problem s filesystemom je pa sledec (po mojih izkusnjah):

v jedru nimas prevedene podpore za large file system.

znova prevedi jedro z lfs in zadeva bi mogla delovati.
(jaz sem na ta problem naletel pri izdelavi iso image-ov
(za peko na dvd), ki so bili vecji od 2GB)

pozdrav,

gregor.