[LUGOS] promise raid sx6000

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Mon Jul 14 18:13:20 CEST 2003

Zivjo!

Dne ponedeljek 14. julij 2003 15:07 je Egon Pavlica napisal(a):

> JBED. sicer pa naj omenim se, da sem imel podobne probleme, in se nizje
> prenose z uporabo raid0 na kontrolerju, brez software raid.
> Ali mislis, da bi resil problem z uporabo hdparm?

SW RAID je pogostokrat boljsi od slabsih HW RAIDov.
Daj priklopi diske na navadne IDE kontrolerje in uporabi Linux RAID.. zna biti
bolje :).

Drugace pa imas za ext2/3 sisteme tudi neke nastavitve za RAID.
Preberi si Software-RAID howto na www.tldp.org

mkfs -t ext3 -R stride=16 /dev/md0

-> stride=stripe-size
Configure the filesystem for a RAID array with stripe-size filesystem blocks
per stripe.

stripe-size = chunk-size/extX block size
4KiB ext2 bloki
64KiB chunk size
stride = 16

--