[LUGOS] promise raid sx6000

Egon Pavlica Egon.Pavlica at p-ng.si
Mon Jul 14 15:07:02 CEST 2003

Poskusal sem s hdparm a se mi je zdelo brezplodno pocetje:
diski so pod /dev/sda ... /dev/sdd in ker moram naloziti se modul scsi_mod
so najverjetneje simulirani kot scsi diski.
problem je, ker mi ata-raid kontroler mi ne dovoli, da bi dostopal
direktno do diska, mislim pa, da sam uporablja ATA100. Tako sem v BIOS
nastavitvah kontrolerja nastavil stiri arraye, za vsak disk posebej, tipa
JBED. sicer pa naj omenim se, da sem imel podobne probleme, in se nizje
prenose z uporabo raid0 na kontrolerju, brez software raid.
Ali mislis, da bi resil problem z uporabo hdparm?

egon

Egon Pavlica e-mail:egon.pavlica at p-ng.si
Laboratory for epitaxy and nanostructures
Nova Gorica Polytechnic (www.p-ng.si)
tel.+386-5-3315-249
fax.+386-5-3315-359