PPP dialin server

Janez Grad janez.grad at eunet.si
Tue Jan 7 22:34:19 CET 2003

Pozdravljeni!

Rad bi si postavil dialin PPP server za remote dostop
do oddaljenega streznika prek modema.

Glede na dokumente iz neta se za izvedbo take konfiguracije
uporablja mgetty+pppd.

Sam bi rad naredil zadevo malce drugace.

Ker normalno modem uporabljm tudi za dialout povezavo na Inet
in to veckrat (dial out povezavo sproza moj lastni program) ne
bi zelel da ima kontrolo nad serijskim portom za modem mgetty
ampak moj lastni program. Ta bi v primeru dohodnega klica
odgovoril na klic in pocakal da se modemska zveza vzpostavi
(enako funkcijo ima mgetty, seveda ce sem prav razumel razna
navodila za postavljanje PPP dialin streznikov) nato pa bi
poklical pppd da opravi avtorizacijo in vzpostavi PPP.

Ali je opisan nacin vzpostavitve PPP dialin povezave sploh
izvedljiv in s kaksnimi parametri moram po vzpostavljeni
modemski zvezi zagnati pppd iz mojega programa, da se bo
PPP povezava med klicocim racunalnikom (WIN dialup networking)
in klicanim streznikom sploh vzpostavila?

Lep pozdrav,

Janez Grad.