[LUGOS] PPP dialin server

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Jan 8 07:40:35 CET 2003

y0W!

Mgetty ne drzi COM porta ampak ga samo nadzira. Ce klices ven, enostavno
to samo zazna in v tem casu ne izvaja reinicializacij modema (drugace
izvaja reinicializacijo na doloceno obdobje, kakor nastavis). Torej,
mgetty ne naredi lock-a na portu, naredi ga pppd. Tvoje skrbi in pomisleki
so odvec.

lp,B

On Tue, 7 Jan 2003, Janez Grad wrote:

> Ker normalno modem uporabljm tudi za dialout povezavo na Inet
> in to veckrat (dial out povezavo sproza moj lastni program) ne
> bi zelel da ima kontrolo nad serijskim portom za modem mgetty

Dodatne informacije o seznamu lugos-list