[LUGOS] Tezave z povezavo preko ADSL-ja

gasper at bsnet.dhs.org gasper at bsnet.dhs.org
Thu Jan 30 22:03:59 CET 2003

Živjo!

skopiraj /etc/ppp/pap-secrets v /etc/ppp/chap-secrets.
To se je začelo dogajat danes, ko se menjaval opremo za ADSL na siol-ov strani.
Sm jih tut jaz klical, pa so mi isto povedali. Nato sem zahteval enega, ki se
malo bolje na to spozna, pa tudi ni nič vedel.
Potem pa sm vklopil debug v pppd-ju in opazil, da je moj klient pošiljal PAP,
peer pa je ves čas zahteval CHAP MD5.
No, sem potem tega tehnika obvestil nazaj in je rekel, da če mu ne bi tega
povedal, tega še neki cajta ne bi našl :)

jah nč,

lp,
Gašper