[LUGOS] Tezave z povezavo preko ADSL-ja

Bostjan Tursic seznami at tursic.org
Thu Jan 30 20:39:32 CET 2003

On Thursday 30 January 2003 19:43, Damir Dezeljin wrote:
> Pozdravljeni.
>
> Pri kolegu sem pred casom postavil Linux Debian masino, ki sluzi kot ADSL
> router. Stvar je delala brez nikakrsnih tezav vec mesecev. Kot pa sem
> napisal, je stvar delala, zdaj pa ne dela vec :(
>
> Ker se na nasi strani ni NIC spremenilo, sem poklical Siolovo pomoc, kjer
> so mi rekli, da edino kar se je spremenilo, se je cez noc spremenilo neko
> ime servisa iz bsn24 -> bsn26 (sploh ne vem kaj naj bi to pomenilo).

V dravljah je telekom neki saru po centrali. Jest sem klical 3x na 0801000,
enkrat je bilo ja res ne dela mamo tezave, drugic je bilo ja pri nas vse
dela, tretjic sem pa dobil tel. 01-473000, g. Bezjak.

Ta je rekel ja o spremembi bsn24-bsn-26, vendar ni znal razlozit kaj je
potrebno spremenit da bi stvar delala, rekel je samo da naj odinstaliram
pppoe clienta in ga ponovno instaliram.
No naredil sem rpm -e, rpm -Uvh, in nastavil ponovno username/geslo..., in
stvar je zacela delat.

Ocitno ima zadeva nekje to zapisano, kje pa nimam pojma. Lahko bi pa vsaj kdo
obvestil uporabnike, ce se kej spreminja...

Je pa crknlo okoli 7h zjutraj.. delalo pa ni do 13h ko sem to naredil..

lp,
Bostjan