[LUGOS] Problem z Debianom

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Jan 30 21:13:22 CET 2003

se pravi si kompilal kernel svoj?

a si slucajno naredil samo make bzImage ne pa tudi make modules in make
modules_install
?

mislim prvo kar pride na pamet ko se ti noben modul noce nalozit je to
da kernel version in module version niso enaki...
mogoče si tudi v kernelu izklopu module version info ali kaj takega...

lep pozdrav
andraž tori