Problem z Debianom

Grega Fajdiga Gregor.Fajdiga at telemach.net
Thu Jan 30 21:05:22 CET 2003

Pozdravljeni!

Imam en cuden problem z Debianom/unstable. Slisal
sem, da ima ALSA za zv. kartico Audigy boljso
podporo kot OSS. Zato sem se odlocil, da bom
kernel preko paketov deb nadgradil na verzijo 2.4.19 in
si namestil se vse pakete za also. Ko bootam novi
kernel, mimo zbezi en kup napak, vendar zbezijo
prehitro, da bi jih lahko prebral. V dmesg
in /var/log/messages ni nic. Zanimivo je, da imajo
rocno zbuildani kerneli iste tezave. Aja, kot posledica
napak se mi noce naloziti noben modul, niti tisti za
omerzno kartico.

Ima kdo kak nasvet?

Hvala in lp,
Grega