[LUGOS] Web kamera

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Mon Jan 27 10:34:28 CET 2003

Zdravo, Davor!

Jaz sem kamero instaliral pod suse 8.1 med
namestitvijo. In ni bilo potrebno nobene
konfiguracije. Ko sem suse 8.1 namestil sem pognal
programcek motv in kamera veselo dela. Sicer je pa
Logitech QuickCam.

To kar je tebi napisal control center je pa verjetno
pomota - kamero ti je spoznal kot digitalni
fotoaparat, tako kot meni. Celo na namizje v kde je
postavil ikono, ki je ciljala na camera:/.

lp,
matjaz

=====