Web kamera

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Sun Jan 26 22:19:46 CET 2003

Hi

Dobil sem eno low cost - cheap web kamero, na kateri ni niti nic
napisano, tako, da ne vem kdo je proizvajalec itd.

Kamera je na USBju. Ko jo priklopim mi recimo v KDE Control Centru pod
USB Devices napise takoj USB Camera in pod Vendor Pixart Imaging.

Ali bi naj to pomenilo, da jo Linux spozna?

Ce jo priklopim med delovanjem rac. se mi v /var/log/messages zabelezi:

USB new device connect on bus1/1, assigned device number 3
USB device 3 (vend/prod 0x93a/0x7) is not claimed by any acctive driver

Ali je kaj sans, da bi to usposobil pod Linuxom? Sistem je na novo
nalozen SuSE 8.1.

LP,

D.