Telemach in Amis

Grega Fajdiga Gregor.Fajdiga at telemach.net
Fri Jan 10 12:08:24 CET 2003

Pozdravljeni!

Kabelski dostop do neta imam trenutno urejen prek
Telemacha. Problem je v tem, da je prenos zelo
pocasen, celo posta ne gre nikamor. V teoriji
bi moral biti DL 512 Kbps in UL 128 Kbps.
Glede na to, da imajo pri Amisu akcijo me zanima,
ce ima kdo izkusnje s tem providerjem in ali so dobre.
Pri Telemachu sem bil enkrat na primer dva tedna brez
povezave, pa oni zaradi tega niso delali kakega cirkusa
(jaz pa :-)). Zanima me torej, ali je Amis kaj bolj
kvaliteten  provider in ali oba providerja uporabljata
isto omrezje.

Lp,
Grega