Gateway, dialing & Co

Marko Žerak marko.zerak at uni-mb.si
Fri Jan 10 11:10:31 CET 2003

Pozdravljeni!

Imam naslednjo situacijo:

------------------
-------------------                                 ----------------------
| Windoze      |<-----LAN------>|Linux box      |<-klicna
povezava->|WinNT box       |
| masine         |                           |gateway
|                                 |                           |
------------------

Sedaj bi se rad iz neke Win masine znotraj LANa preko Linux boxa s
pomocjo klicne povezave priklopil na neko oddaljeno NT masino tako, da
bi lako iz Win masine delal na NT masini.

Iz LANa bi se povezoval na vec NT boxov, vse skupaj pa bi moral narediti
cim bolj "trotlziher", recimo z ikonicami na namizju Windoze masine

Zanima me ali je to sploh mozno in kako se stvari sploh lotiti (katera
orodja uporabiti).

Lep pozdrav,

Marko Zerak