[LUGOS] lokalizacija in OO

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Thu Jan 9 14:39:54 CET 2003

Zdravo
To se nastavi na Orodja/Moznosti/Nastavitve jezika/Jezik (Podrocna
nastavitev, Valuta). Ko potem v Calcu dolocic, da je celica tipa Valuta, ti
sam dida na konec SIT, da piko med tisocice,... enako za datum naredi
dd.mm.yyyy
imas slovenski build 03? ce si namestil najprej 02 in potem 03, je problem
lahko v tem, da namestitveni program za sabo ne pobrise \windows\temp! (vsaj
jaz sem imel taksen problem)
lep pozdrav
robert ludvik