lokalizacija in OO

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Wed Jan 8 22:23:43 CET 2003

Hojla,

Očitno ni nihče še s tem delal. Bom podal pa še eno vprašanje
in sicer glede Open Office slovenski za windows.

Imam windows 98 in zadeva deluje tudi crkovalnik sem dal dol.
Edino kar mi ne uspe nastavit je lokalizacija se pravi, da bi
postekal da imam SIT, da bi številko prav napisal, datum po
slovensko itd. Na win je nastavljeno vse tako da dela. Potem
pa v OO sploh nimam izbire pri language za slovenia.

 Uros