[LUGOS] postfix filter

Branko F. Gracnar bfg at noviforum.si
Wed Feb 26 17:12:07 CET 2003

> Mogoce se to, je komu uspelo spravit to delovanja s libsavi v3 sophie ali
> SAVI-perl? Ce potem naj mi posreduje hacke, ki jih je na sourcu opravil
;-)

Za SAVI ti ni treba cisto nic hekat. Sprobano na freebsdju in linuxu.
Problem utegne edino nastati, ce amavisd tece v chrootu in je v kodi
zakomentirano, da naj se SAVI inicializira samo ob zagonu in ne ob vsakem
filtriranju (kar je itak edina pametna ideja, saj tako res maksimiziras
performance).

Seveda je treba ob vsakem updatov virus definicij restartat amavisd.

Brane