postfix filter

Martin martin at amadej.si
Wed Feb 26 10:31:56 CET 2003

Pozdravljeni.

Imam postfix z nekim filtrom.
Vsa posta naj bi sla skozi ta filter. Denifiran je v main.cf takole:
# ADDED FOR AMAVIS a content_filter
content_filter =3D smtp-amavis:[127.0.0.1]:10023
Imam pa tudi uporabnike v virtual formatu, in ko pride posta za takega
uporabnika jo 2x pofiltrira, kar je nepotrebno.
Najprej jo pofiltrira za virtual.user potem se za user, ce je v virtual
vneseno nekaj takega:
virtual.user                    user
(Logicno, saj jo v bistvu se enkrat poslje.)
Torej zanima me kako vklopit ta filter, da bo tudi za virtualne uporabnike
samo 1x cekiral?

Mogoce se to, je komu uspelo spravit to delovanja s libsavi v3 sophie ali
SAVI-perl? Ce potem naj mi posreduje hacke, ki jih je na sourcu opravil ;-)

Hvala in L.P.
-Martin