[LUGOS] Čudno obnašanje Sambe - rabim pomoč...

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Sun Feb 23 21:21:52 CET 2003

Pozdravljen

On Sun, 2003-02-23 at 14:17, Linux User wrote:
> Torej stvar je taka. Narejenih imam več Samba userjev in seveda tudi
> enake userje v Linuxu (Redhat 8). Samba je konfigurirana kot PDC.
> Klienti so Windows XP. 2 problema:

Kot prvo, si na klijentih torej Win XP spremenil zapise v registru kakor
pise v dokumntaciji za Sambo?

HK_Local_machine -> System -> CurentControlSet -> Services -> Netlogon -
Parameter -> in spremeniš tisti requireSignOrSeal iz 1 na 0.

S tem se boš lahko prijavljal v domeno.

Za tvojo drugo težavo s profili pa naredi naslednje:

HK_Local_machine -> Software -> Policies -> Microsoft -> Windows ->
System -> in CompatibleRUPSecurity das iz 0 na 1.

To lahko spremnis tudi v Grooup Policies (gpedit.msc)

Computer Configuration
- Administrative templates
-- System
--- User Profiles

In spremenis "Do not check for user ownership of roaming profile
folders" Ta spremmba se nahaja v drugem spodnjem sklopu Policies in ne v
zgornjem.

Upam, da ti bo to kaj pomagalo, saj sem se kar namantral da sem prisel
do tega zakljucka. Pomaga pa recimo, da instaliras XP Pro, se prijavis v
domeno in komaj potem instaliras SP1 in vse ostale popravke.

> P.S.: Bi bilo kot PDC bolje uporabiti Sambo 3 alpha? Kakšne so vaše
> izkušnje?

S trojko ne boš dosegel nič več. Imam pa jo na enem strezniku in
zaenkrat deluje super.

LP,

Davor