Čudno obnašanje Sambe - rabim pomoč...

Linux User linuxuser at process.si
Sun Feb 23 14:17:16 CET 2003

Torej stvar je taka. Narejenih imam več Samba userjev in seveda tudi enake userje v Linuxu (Redhat 8). Samba je konfigurirana kot PDC. Klienti so Windows XP. 2 problema:

1. Ko se želim prijaviti, se lahko prijavim le z root usernamemom, pri drugih mi pravi naj preverim ime in geslo. Sem nekje prebral da se je najprej potrebno prijavit z root, šele potem je možna prijava z ostalimi userji. Ko se prijavim z root, mi najprej pove, da ni profila za root in da bo naredil začasnega itd. Prijavo z začasnim profilom nato steče, vendar se še vedno ne morem prijaviti z drugimi username-i. Bi lahko bil razlog v tem, da nimam ustvarjenih profilov na serverju ali je kaj drugega?

2. Poskusil sem tudi s smbclientom. Tukaj pa opažam naslednjo čudo: sicer mi dovoli da se prijavim tudi s kakim drugim imenom, ne le root, vendar moram obvezno vpisati geslo od roota, sicer ne gre. Če s smbpasswd spremenim geslo userja, se to nikjer ne pozna, še vedno velja geslo roota. Če pa spremenim geslo roota, moram nato vedno pisati to novo geslo-tudi za druge username...

Se komu sanja kaj bi lahko bilo narobe?? Vem da gre za newbie vprašanja, vendar vsak mora enkrat začeti ;)

P.S.: Bi bilo kot PDC bolje uporabiti Sambo 3 alpha? Kakšne so vaše izkušnje?
Thanx!