[LUGOS] ftp server problem

Iztok Daneu iztok.daneu at rzs-hm.si
Sun Feb 23 12:06:09 CET 2003

Zivijo,

On Fri, 21 Feb 2003, Robert Ludvik wrote:

> iz DOS okna se lahko povezem in delam (listam, kreiram
> imenike...), skratka vse.
> ce se z iste postaje povezem z enim graficnim klientom (poskusil
> sem WS_FTP, prvi hit na download), se poveze OK, ne zlista pa
> datotek. lahko tudi ustvarjam imenike ampak prikaze mi jih ne.
> tudi npr. v Mozilli ne dela (blank page).
> kaj je lahko krivo? nisem poskusil postaviti na drugem strezniku,
> ki ni za firewallom ampak moti me ze to, da v DOSu dela, drugje pa ne.

Tezave imas z aktivnim (aka port) in pasivnim nacinom delovanja ftp-ja.
"dosovski" ftp klient po defaultu dela aktivno, pri ws_ftp pa se to da
nekje vklopiti/izklopiti (vsaj pri pro verzuji).

Bistvena razlika med pasivnim in aktivnim nacinom pa je kdo je pobudnik
povezav, vec pa najdes na recimo: <http://slacksite.com/other/ftp.html>

lp
	iztok
--