ftp server problem

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Fri Feb 21 12:54:28 CET 2003

zdravo
en hecen problem imam. namestil sem ftp streznik (ftpd-ssl) in
nastavil potrebno (naredil imenik, userje dal v grupo, v
hosts.allow dodal grupo...).
iz DOS okna se lahko povezem in delam (listam, kreiram
imenike...), skratka vse.
ce se z iste postaje povezem z enim graficnim klientom (poskusil
sem WS_FTP, prvi hit na download), se poveze OK, ne zlista pa
datotek. lahko tudi ustvarjam imenike ampak prikaze mi jih ne.
tudi npr. v Mozilli ne dela (blank page).
kaj je lahko krivo? nisem poskusil postaviti na drugem strezniku,
ki ni za firewallom ampak moti me ze to, da v DOSu dela, drugje pa ne.

lp
robert