[LUGOS] ISDN 4 Linux / PPP

Goran Kavrecic gorank at email.si
Fri Feb 21 11:21:20 CET 2003

Malo naprej sem zlezel pa ne dovolj.

Najprej sem zamenjal distribucijo, ki ima isdn4linux že zraven in delujoč
(RH7.3).
Našel je kartico, pokliče Siol, CHAP gre čez,
se pa takoj zatem ne zmenita za LCP,
zveza pade in konec veselja
Nikjer pa ne dobim informacije zakaj - mogoče pa ne znam do nje.

v ioptions imam opcijo "debug" pa nikjer ne najdem razloga izpada

LP, Goran