ISDN 4 Linux / PPP

Goran Kavrecic gorank at email.si
Tue Feb 18 10:26:02 CET 2003

Pred časom sem imel težave z oživljanjem ISDN kartice. Skozi to sem se
prebil.
Kartico sem oživel z hisax driverjem in se celo odziva na AT ukaze preko
ttyI0.

Zdaj bi se rad s to kartico povezal v svet.
Poskusil sem prevesti(po navodilih: make config, make, make install)
isdn4linux utils pa se vmes ustavi zaradi napak.

Mašina ima slackware 8.1(kernel 2.4.18) in vse teče v konzoli (TUI) - v
dobrobit delujoče rešitve lahko tudi menjam distribucijo  in/ali krenel
- ima kdo prevedene te utilitije?
- ima kdo postopek kako zadevo uspešno prevesti?
- ima kdo kakšno drugo rešitev?

LP,
Goran