nvidia + console out of sync

Egon Pavlica Egon.Pavlica at p-ng.si
Mon Feb 17 10:45:33 CET 2003

lep pozdrav,
pri instalaciji redhat 8.0 imam nekaj malih problemov:

1. nvidia
ali je imel kdo mogoèe podoben problem z geforce4, ko je instaliral nvidia
driverje?
ko se driverji za¾enejo, mi konzole preklopi na 165Hz vertikalno in
monitor se izklopi. ko pa preklopim nazaj na Ctrl+Alt+F7 pa X-i delujejo
povsem normalo.

2. dma na dvd playerju (hdc) ne morem vklopiti z hdparm -d 1 /dev/hdc

3. pri power down mi noèe izklopiti raèunalnika

4. ltmodem mi nekaj sekund po vzpostavitvi povezave odlo¾i, brez logov...

lp, egon