UPS

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Mon Feb 17 09:42:17 CET 2003

Hi

Nabavil sem Mustek PowerMust 600 UPS, ki je po navedbah (in priloženem
softwareju) kompatibilen z Linuxom (Software za RH 7.0 - 7.3). Po
instalaciji sem ugotovil, da zadeva na SuSE 7.1 ali 8.1 ne deluje
pravilno. Rezidentni del se naloži (in v ozadju komunicira z UPS-om),
gui pa ne. Poizkusil sem cat /dev/ttyS1 in ugotovil, da se podatki
prenašajo (serija številk, ki pomenijo posamezne podatke)

Ker NUT ne podpira tega UPS-a, mislim mekaj spesniti sam pa me zanimata
2 stvari:

Kako bi prosluškoval na /dev/ttyS1 (cat in tail ne delata pravilno)?

Kako bi na enostaven način komuniciral z UPS-om? (prisluškovanje deluje
le če je zagnan rezidentni del originalnega softwareja). Z minicom-om ni
šlo.

Ali komu zadeva deluje?

Lep Dan
Fredi