[LUGOS] web design

Dr. Kham drkham at educy.si
Mon Feb 17 10:04:22 CET 2003

At 12:35 16.2.2003 +0100, you wrote:

>mimogrede photopaint != photoshop
>
>drugaèe pa kolikor mi je jasno se je njun razvoj za linux popolnoma
>ustavil. Bo¹ vlo¾il ure in ure uèenja in precej denarja, zato da bo¹
>znal uporabljat izdelek brez prihodnosti? Bi ti stavil na tak¹nega
>konja?
>
>Poleg tega za DTP navadno rabi¹ celo linijo softwara, ne le enega
>programa. Si poskusil kdaj z obema programoma pod linuxom kaj narediti
>in na koncu spraviti v tisk? Da sploh ne zaènem o primernosti linux
>printer driverjev in printing sistema tak¹nim namenom...

> [...]
Pred kakšnim slabim letom sem malo pobaral ljudi iz Adobea in so rekli, da
je trenutno premalo zanimanja za Linux/Unix platformo. Je pa tudi zanje
jasno, da bo treba zadevo portati, ko bo malo zraslo zanimanje. Sicer pa bi
bilo zadosti, èe bi spravili na Linux vsaj Photoshop in InDesign. To bi
vsaj meni zadostovalo za cca. 95 % mojega dela (ki ga ni malo - cca 30
knjig na leto min miljaužnt flyerjev ...). No, tudi kakšen spodoben WYSIWYG
editor na osnovi TeXa ne bi bil slab. Èe koga zanima razvoj takega orodja
pa mogoèe sploh ne bi bilo neumno, èe bi se tega poèaci lotili :-).
Glede outputa za DTP pa mislim, da sploh ne bi bilo tako slabo ... tako ali
tako je veè ali manj vse bazirano na PostScriptu, ki je edini standard v
DTP svetu, potem pa lahko preko ghostscripta vse skupaj spravimo lepo v PDF
in je stvar rešena ... Veèina repro studiev tako ali tako dela kar s
kompozitnimi PostScripti ali PDFji tako, da sploh ne potrebujemo separacij.
Sem pa pred kakim mesecem, ko sem bil v Zambiji izgubljal živce, ker sem
skušal spraviti v delovanje Windows 2000 Server v povezavi z RIP-om (in
osvetljevalko), ki teèe na MacOS 8.6 in sem potreboval preusmeritev s
printerja v datoteko. To je sicer izvedljivo, samo ni free. Ko sem malo
prej poizkusil z Debianom, je delovalo BP. Samo sem moral postaviti windows
server, ker je njihov raèunalnièar en živ bebec.

No, dost ...

-- Iztok