[LUGOS] web design

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Feb 16 12:35:22 CET 2003

Na 1045394029, 2003-02-16 ob 12:13, je Aleksander Kmetec napisal(a):

> sicer rahlo offtopic... corel draw za linux obstaja; prav tako
> photopaint, ki je celo brezplačen. in rahlo buggy. ali ipaq. :)
>
> Če se ne motim, sta oba windows verzija 9 + wine.

mimogrede photopaint != photoshop

drugače pa kolikor mi je jasno se je njun razvoj za linux popolnoma
ustavil. Boš vložil ure in ure učenja in precej denarja, zato da boš
znal uporabljat izdelek brez prihodnosti? Bi ti stavil na takšnega
konja?

Poleg tega za DTP navadno rabiš celo linijo softwara, ne le enega
programa. Si poskusil kdaj z obema programoma pod linuxom kaj narediti
in na koncu spraviti v tisk? Da sploh ne začnem o primernosti linux
printer driverjev in printing sistema takšnim namenom...

Na DTP področju v tem trenutku situacija izgleda brezupno. Upam, da se
bo to spremenilo, ampak nič ne kaže.

(že čakam da kdo omeni joke od Scribusa)

lep pozdrav
andraž tori